کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 750001130 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/03 | اعضاء: 317876 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مشکل در وان درایو میانبرهای پوشه‌ های اشتراکی به لینک تبدیل می‌شوند

به نظر می رسد طبق گزارش های آنلاین چندین کاربر، اشتراک گذاری پوشه، که یکی از ویژگی های اصلی مایکروسافت وان درایو است، در حال حاضر با مشکل روبرو شده است. به نظر می رسد پوشه هایی که با استفاده از گزینه "افزودن shortcut به فایل های من" اضافه شده اند، با میانبرهای اینترنتی جایگزین شده اند.

 

مشکل در وان درایو میانبرهای پوشه‌ های اشتراکی به لینک تبدیل می‌شوند

 

به نظر می رسد این مشکل برای اولین بار توسط PradeepSG در انجمن مایکروسافت گزارش شده است. آنها نوشتند: پوشه های به اشتراک گذاشته شده با من به عنوان میانبر اینترنتی در وان درایو روی کامپیوتر شخصی همگام سازی می شوند سلام. من چند پوشه از کاربران مختلف در حساب وان درایو خود به اشتراک گذاشته بودم. من پوشه ها را با دکمه "افزودن Shortcut به وان درایو" از پوشه های به اشتراک گذاشته شده در فضای ابری به وان درایو خود اضافه کرده بودم. حساب کاربری در یک کامپیوتر شخصی با سیستم عامل ویندوز وارد شده است و همه فایل ها از جمله پوشه های به اشتراک گذاشته شده با من تا دیروز به خوبی همگام سازی می شدند. دیشب پوشه های به اشتراک گذاشته شده به طور کامل از کامپیوتر شخصی ویندوز حذف شدند و پوشه ها با میانبرهای اینترنتی جایگزین شدند. ... من تا به حال تلاش کرده ام حساب کاربری را جدا و دوباره وصل کنم، مکان وان درایو را در کامپیوتر شخصی ویندوز خود تغییر دهم و سعی کردم یک پوشه جدید در حساب کاربری خود به اشتراک بگذارم و آن را به وان درایو اضافه کنم. تا الان هیچکدام از این راه حل ها کارساز نبوده اند.

کاربر دیگری به نام kaydee8888 که با همین مشکل مواجه شده بود نیز توانست راه حلی موقت پیدا کند:

حساب کاربری وان درایو من چندین ساله است. حساب اصلی من در لپ تاپم وارد شده است. 4 کاربر دیگر پوشه های خود را با دسترسی ویرایش با حساب اصلی من به اشتراک گذاشته اند. من آنها را به عنوان میانبر به حساب اصلی خود اضافه می کنم. در گذشته، در لپ تاپ من، آنها به عنوان پوشه کار می کردند. به این معنی که من می توانستم فایل ها را جابجا کنم، حذف کنم، اضافه کنم و آنها اساساً به عنوان یک پوشه عمل می کردند. حالا، همه پوشه های به اشتراک گذاشته شده از کاربران دیگرم به طور ناگهانی به میانبر تبدیل شده اند. وقتی پوشه را باز می کنم، مرا به مرورگر می برد تا وارد شوم و آنها را ببینم.

ویرایش بروزرسانی: توانستم با ورود به وان درایو با حساب کاربری دیگرم این مشکل را حل کنم. به نظر نمی رسد همه حساب ها به یک شکل تحت تاثیر قرار گرفته باشند، همانطور که کاربر توانست از طریق حساب کاربری دیگری برای دسترسی به پوشه های به اشتراک گذاشته شده وارد شود. این موضوع همچنین از برخی از پاسخ ها به این موضوعات مشهود است.

در اینجا نحوه نمایش آن با حسن نیت Denny Rosyadi در انجمن پشتیبانی مایکروسافت آمده است:

جالب اینجاست که یک کاربر در Feedback Hub پیشنهاد می کند که مایکروسافت ممکن است به طور کلی این گزینه را حذف کند. کاربر ادعا می کند که "پشتیبانی مشتری" او را از این تغییر مطلع کرده است. کاربر Richie V می نویسد:

میانبر پوشه به اشتراک گذاشته شده وان درایو در حساب های شخصی پشتیبانی مشتری به من اطلاع داده است که افزودن میانبر پوشه به اشتراک گذاشته شده به بخش "فایل های من" از حساب های شخصی وان درایو حذف می شود. این یک مشکل بزرگ است.

با کنجکاوی، این موضوع یک ماه پیش ارسال شده است، یعنی قبل از اینکه اکثر گزارشات شروع به ظهور کنند. با این حال، این پست فقط چند رای مثبت دارد، به این معنی که افراد زیادی تجربه مشابهی نداشته اند. ما باید منتظر اعلام رسمی مایکروسافت در این مورد باشیم.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50331 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/28 تعداد مشاهده: 819
سافت گذر